Velkommen til København Karateklubs medlemssystem

Sådan gør du:

Opret medlemsprofil:
For at tilmelde dig hold og events skal du have en medlemsprofil med brugernavn og adgangskode. Det får du ved at klikke på
knappen "Opret profil" nederst i venstre hjørne.

Nye medlemmer:
Under menupunktet "Holdtilmelding" ovenfor kan du se de forskellige hold, som du kan tilmelde dig (når du har oprettet en profil).
OBS: Du er først sikret en plads på et hold, når du har tilmeldt dig og betalt (med dankort) her i systemet.

Du er velkommen til at træne med gratis et par gange, for at se om karate er noget for dig. Men bemærk venligst, at særligt børnebegynderholdet meget hurtigt bliver fuldtegnet. Da tilmelding sker efter "først til mølle"-princippet, gælder det om at få
tilmeldt sig og betalt hurtigst muligt.
Venteliste:
Hvis man ikke når at tilmelde sig, inden et hold er fuldtegnet, kan man komme på venteliste via linket "Venteliste" ud for det hold, man
er interesseret i. Det koster 25 kr. Den første på ventelisten vil så modtage en email, hvis der bliver en ledig plads på et eksisterende
hold (i starten af en sæson), eller - mere sandsynligt - når en ny sæson nærmer sig.
Særlig info til forældre:
Når du som forælder tilmelder dit barn, skal du angive barnets navn som deltagerens for- og efternavn. Skriv dit eget fulde navn i feltet
"Kontaktperson." Har dit barn en mobiltelefon, skriv nummeret i feltet "Mobil tlf." I feltet "Ekstra mobil" skriver du dit eget mobilnummer.
Tilmelding til events:
Som medlem af klubben kan du bruge dit login til at tilmelde dig klubbens forskellige arrangementer via menupunktet "Event" ovenfor.
Ved eventuelle spørgsmål eller problemer kan du kontakte vores medlemskasserer via klubbens almindelige hjemmeside www.kbhkarateklub.dk under menupunktet "Kontakt". Udmeldelse sker ligeledes på klubbens hjemmeside under "Kontakt/Udmeldelse".