Klubmodul henter siden
Dansk Gasshuku maj 2024 (Børn)
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

”DET FOR BØRN”

Et Gasshuku er en træning samling, hvor børn fra hele Danmark mødes og bliver undervist, at nogle af landets dygtigste instruktører.

Træningen er opdelt mindre træningslektioner – så man oplever flere forskellige instruktører og ikke kører træt i det. Træningen er opdelt i mindre grupper.

Det at deltage på et Gasshuku, er en vigtig del af karaten – og for at kunne gå til sortbæltegraduering – skal man f.eks. have deltaget på minimum 3 Gasshukuer.

BørneGasshukuet vil blive afsluttet med, at alle deltagerne får mulighed for, at få instruktørerne til at skrive på deres bælter.

Husk også din medlemsbog, så Gasshukuet kan blive skrevet ind.

Se invitation: Børne-Gasshuku

Pris 290 kr.

Fælles bus!
Transport til Gasshuku i Nykøbing F

Der vil blive arrangeret bus til Gasshuku.

Pris 150 kr.

Afgang Frederiksberg: 8:00
Hjemkomst Frederiksberg: ca: 15:00

Bussen kører fra og til klubben. Mødetid hvis du skal med bussen er kl. 7:45.

Forældre er selvfølgelig velkommen til at køre med bussen ned. Så skal du/i blot bestille 2 pladser

Sidste tilmeldingsfrist: torsdag d. 16. maj april.

Tilmelding via www.kbhkarateklub.klub-modul.dk

Tilmeldte